Ponad 700 mln zł w 2024 r. dostarczyli klientom Banku Pocztowego listonosze Poczty Polskiej, realizując usługę doręczenia gotówki do domu
Klienci Banku Pocztowego w 2024 roku, korzystając z usługi dostarczenia przez listonoszy Poczty Polskiej gotówki wypłaconej z konta, wypłacili z kont powyżej 700 mln zł. Ta unikalna na polskim rynku usługa cieszy się od lat zainteresowaniem klientów. Dostarczanie gotówki z konta do domu klienta Banku Pocztowego przez listonosza to wygodna alternatywa dla wypłaty środków w placówce lub bankomacie. To cenne udogodnienie szczególnie w mniejszych miejscowościach, gdzie dostęp do infrastruktury bankowej bywa ograniczony. Chętnie korzystają z niej seniorzy oraz osoby mające trudność z samodzielnym dotarciem do placówki bankowej lub bankomatu.
Klienci posiadający konto osobiste w Banku Pocztowym mogą korzystać z usługi dostarczenia gotówki przez listonosza na wskazany adres. Wystarczy zamówić wypłatę dzwoniąc na infolinię Banku, a pieniądze zostaną dostarczone prosto pod wskazany adres posiadacza rachunku. Częstotliwość wypłat można określić samodzielnie - dostarczenie gotówki odbywa się cyklicznie lub jednorazowo.
- Bank Pocztowy, we współpracy z Pocztą Polską, od lat oferuje usługę dostarczania gotówki z konta bezpośrednio do domu klienta. Dzięki temu możemy zapewnić dostęp do środków finansowych wszystkim naszym klientom, gwarantując im wygodę i bezpieczeństwo – mówi Joanna Moskalik, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego i dodaje: Dane pokazują, że rośnie liczba osób korzystających z transakcji bezgotówkowych, lecz nadal spore grono Polaków potrzebuje gotówki. Wynika to w szczególności z dwóch czynników. Wielu naszych Klientów mieszka w małych miejscowościach, gdzie dostęp do bankomatów i placówek bankowych jest ograniczony, a gotówka nadal odgrywa tam ważną rolę w codziennych transakcjach. Wspólnie z Pocztą Polską oraz jej rozległą siecią placówek i listonoszy dbamy o komfort finansowy naszych klientów, zapewniając zarówno możliwość wypłaty środków w każdej placówce pocztowej, jak również unikalną na polskim rynku usługę dostarczenia gotówki przez listonosza. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać naszych klientów, realizując tę wyjątkową usługę z misją dotarcia do każdego miejsca w kraju.
Unikalna na polskim rynku usługa dostarczenia gotówki do domu klienta przez listonosza to także realizacja misji społecznej względem tych klientów, którzy nie mogą korzystać z innych form kontaktu z Bankiem. Usługa dostępna jest jedynie w Grupie Poczty Polskiej, dzięki strategicznemu partnerstwu Banku Pocztowego i Poczty Polskiej.
***
Bank Pocztowy S.A. prowadzi obsługę bankową klientów indywidualnych oraz korporacyjnych na terenie całego kraju, oferując proste i bezpieczne usługi finansowe w 131 placówkach sieci własnej, w sieci Poczty Polskiej oraz przez nowoczesną aplikację mobilną i bankowość internetową. Klienci w placówkach Banku oraz online mogą otworzyć rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, wziąć kredyt gotówkowy, nabyć ubezpieczenie, czy założyć lokatę. Bank Pocztowy dostarcza także wyjątkową ofertę kart płatniczych – stworzonych z ekologicznych materiałów, w pełni wirtualnych, a także wspierających potrzebujących.
Więcej aktualności
Bezpieczeństwo w czasie burz
Specjalistyczne szkolenia dla uczniów w ramach projektu unijnego
Szpital Śląski w Cieszynie na archiwalnych fotografiach – Spotkanie Szersznikowskie
Osoba z zespołem Aspergera - jakie mają szanse na rynku pracy w Polsce?
Szybkie menu
Powiat na mapie
43-460 Wisła
43-410 Zebrzydowice
Gminy:
Kategorie:
- PROJEKTY UNIJNE
- POWIATOWE INSTYTUCJE KULTURY
- POZOSTAŁE INSTYTUCJE KULTURY I ORGANIZATORZY IMPREZ
- SZPITALE
- SZKOŁY
- SCHRONISKA MŁODZIEŻOWE
- PORADNIE
- DOMY POMOCY SPOŁECZNEJ
- DOMY DZIECKA
- INNE
- POGOTOWIE RATUNKOWE
- INSPEKCJE, STRAŻE
- POLICJA
- STAROSTWO POWIATOWE W CIESZYNIE
- APTEKI
- NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA I NIEODPŁATNA MEDIACJA NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO